piątek, 26 lutego 2016

Moje zwierzaki

Witajcie! Dzisiaj post będzie na temat moich zwierzątek domowych.
Pierwsza w moim domu pojawiła sie kotka Serafina. Każdy kto mnie zna wie że uwielbiam zwierzaki a zwłaszcza koty.Serafina jest ze mną aż cztery lata.Po kotkę jechałam z Warszawy aż do Sochaczewa!O jej charakterze mogę powiedzieć tylko to ze jest bardzo dumną kotką i wszyscy domownicy mówią o niej księżniczka. Poniżej wstawiam jej zdjęcia 


Drugim zwierzęciem w domu był pies rasy pinczer miniaturowy.Po niego nie jechaliśmy daleko tylko na drugi koniec Warszawy.Wabi sie Pikuś i został nazwany przez mojego młodszego brata.Piesek jest bardzo przyjazny i  uroczy bardzo sie słucha.

Od niedawna mam nowa pasje a jest nią akwarystyka.Moge po prostu siedzieć godzinami i wpatrywać sie w akwarium.
Gatunki:
Molinezje
Gupiki
Glonojad
Prystelki barwne
Razbory klinowe



Z mojej strony to by było na tyle.Piszcie w komentarzach jakie Wy macie zwierzaczki

Thalia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz